tirsdag 23. januar 2018

Lettvintsett

  

  Lapsed, need kasvavad kiiresti...Uus talv, uued riided

  Vankritekist jäi lõnga üle (link), valget mis ostsin tookord ei kasutanud üldse ja nüüd kudusin kõik ülejäänud ka triibulisse komplekti

  Kampsun on alustatud alt, kaelaaugus lühendatud read, sama ka pükstel, et tagant oleks pikem.

  Kaelaaugust tahan küll rääkida rohkem. Seda ma harutasin üles ja ka kudusin uuesti oma seitse korda, nii palju lordi, et lõng läks koledaks ja lõpp variandiks võtsin uue lõnga. Ravelys on selle kampsuni ja pükste õpetus olemas, seda ma ei ostnud, kuna mulle ei meeldi kududa näpuga paberilt järge ajades ja piltidel oli näha, et kampsuni kaelus on sirge. Milleks ma ostan mustri, kui ma hakkan seda kõike ikka omamoodi tegema. Minu meelest ongi kõige raskem osa raglaankampsunile kaelaaugu kudumine








    Miks on vardad mõlemas otsas? :) Kuna lõngaga oli igavene jukerdamine, sest ma ei teadnud, kuidas välja annab ja soonikud kudusin hiljem otsa. Alustasin siit ja sealt heegelketile ning soonikut ei kudunud maha, vaid lõpetasin mahaõmblemisega, mis on eriti veniv. Ja oijee, sain sokid ja kindad ka.

Aaa, seda ka, et pükste ülemises soonikus on peenikesed kummid.


Lõng: Hot Socks Pearl mit Kaschmir, koostis: 75% meriinovilla, 20% polüamiidi, 5% kashmiiri
Varras 2,5 mm, soonikus 2mm

Ravelys on muster- skeem olemas: lettvintbukse, lettvintgenser 

Ingen kommentarer: