tirsdag 12. november 2013

What does the fox say?



Norra poisteduo Ylvise laul sai hetkega interneti hitiks. Nende laul räägib sellest, mida üks või teine loom ütleb, kes teeb mjau, kes teeb auh, kes tuut, aga mida ütleb rebane?
 Nüüd on loomulikult kohustuslikuks elemendiks kudumitel rebane… ei saanud minagi ilma. Wa- pa- pa- pa- pa- pa- pow!
 Miksisin oma sokipildid kokku rebasega, kes mulle suvel poseeris. Istus teine teeääres ja lasi endast pika fotoshooti teha. Ütleme nii, et mina kartsin teda rohkem, kui tema mind. Ta tutvus minu ja minu autoga väga põhjalikult ja kui suur uudishimu rahuldatud, siis läks ja istus teeäärele samasse kohta maha. Tahtis mulle midagi öelda? Aga mida rebane ütleb?

Kes veel ei tea seda laulu?

Klikka- Ylvise laul

 






Sokkidele on rebane peale tikitud. See rebase muster meeldis mulle kõige enam, aga kuna seda on kootud mütsidesse, siis on ta ka liiga suur. Kaks rebast oleks sokile palju saanud ja ühe kudumisel oleks jäänud liiga pikad lõngajooksud. Leidsin mustri, kui googeldasin sõna- strikket reven:D

Rebase musteri leidsin sellelt mütsilt: Mønster: Foxlue av Heidi Linløkken Eriksen https://www.ravelry.com/patterns/library/the-fox ülejäänud on omalooming.



6 kommentarer:

Martaberta Kompulsiivkuduja sa...

Need sokid on õige uhked välja kukkunud. Reps ise on ka vägagi äkiline :D

Meeli sa...

No tõeliselt kihvtid sokid. Inspireerid iga oma tööga!

Neljandik sa...

No tõesti, need sokid on ülivahvad!

Malle sa...

Nii lahedad sokid ja rebased - nii sokkidel kui fotodel! :)

NIPI sa...

Aitähhhhh!

Jonsku sa...

Kauniit!