torsdag 6. oktober 2016

Kakssada viiskümmend kaheksa tuhat kolmsada silma

  Teki idee on pärit siit: Arne og Carlos
See on lõngajäägi tekk. Mul lõngajääke nii palju ei kogune, siis ostsin pikkage üleminekutega kirjut lõnga ja ühevärvilised. Tekk kootakse ühe lõngaga edasi- tagasi ja siis teise lõngaga edasi-tagasi parempidi koes. Teki laius 350 silma ja pikkus 738 rida, ringvardad (nr. 3,5)


  Üleminekutega lõng on akrüüli ja mohääri segu ja teised lõngad on alpaka-villase segu.






Tekk soojendab selle kodu pererahvast ja värvidki valitud vastavalt.



8 kommentarer:

KK sa...

Kaunis!

Anneli T sa...

Imeline! Mõnusad värvid! Küll sellist on mõnus ümber tõmmata...

Anonym sa...

Ülivinge tekk! Kaua kudumine aega võttis? :D

Anonym sa...

Veel korra mina kommenteerin. See on ju see tekk http://nipiblogi.blogspot.com.ee/2015/10/the-last-knit.html? Ma kogu aeg mõtlesin, mis sellest projektist saanud on. Nüüd siis vastus käes. :D

NIPI sa...

Ticutacu- Ütlen sosinal, et see pole see tekk :D Too on teine, õigemini too on esimene! ma nii aeglane blogija, katsun ka tolle esimese kenasti pildile saada!

NIPI sa...

Palju aega võttis? Vaatasin kella :D Edasi- tagasi kudumine võttis aega 18 minutit ja neid edasi tagasi ridasid oli 369... Nüüd tahaks õelda, et jänesel on kõva pea, rohkem salme ma ei tea. Mul jaotus kudumine mitmele kuule.

Anonym sa...

Väga ilus tegu! Kas tume äär on juurde heegeldatud?
Maarja

NIPI sa...

Ja, heegeldasin hiljem ühe ringi kinnissilmuseid ja siis tegin nupulise ääre.