onsdag 14. april 2021

SIPSIK

Sipsiku multifilmi esilinastus oli eelmine aasta veebruaris, seda käis vaatamas minu lapselaps, kes oli siis kolm ja peale aastat vana. Järgmine päev videokõne: «Gammel, palun kas saad mulle Sipsiku teha?» Mina:» Jah, ikka saan. Aga väike probleem, sest Sipsik on kaltsunukk ja mul pole selle õmblemiseks kodus riiet ja ei ole lähedal poodi, kust seda osta saaks» 
 Variant oli Sipsik kududa või heegeldada, sest lõngapoed mul siin on. Aga Sipsik on ju kaltsunukk! Lubasin teha päris Sipsiku, õmmeldud kaltsunuku. Kootud ja heegeldatud Sipsik on Sipsiku laadne toode, see pole ju päris! 
 Leppisime kokku, et kui saan tulla Eestisse, siis lähme koos kangapoodi ja ostame Sipsiku õmblemiseks riiet. Vahepeal juba Sipsiku teema ununes natuke. 
 Tulin Eestisse ja läksime kangapoodi, aga hoopis teise eesmärgiga, vaja oli osta voodipesu riiet. Mia oli kaasas ja tal oli seal päris huvitav, sest oli kangapoes esimest korda, aga pika mõõtmise, kaalumise, arvutamise peale hakkas tal igav ja hakkas väike vingumine, et lähme ära. Kangad valitud ja makstud. Uksel tuli mul meelde, et me ju pidime Sipsiku õmblemiseks ka riiet ostma! Mia oli kiiresti poe ukselt tagasi ja hakkasime otsima riiet Sipsiku õmblemiseks. Kanga valik ei olnud just kõige parem, venis igas suunas kohutavalt, peale tikkida oli halb ja kui hakkasin täidet sisse toppima, siis Sipsik muudkui kasvas :) Lillelisest riidest proovi Sipsik oli palju väiksem.
 Selline ta sai!

Ingen kommentarer: