fredag 2. april 2010

Pulsvarmere

Minu pesuesemed.


Olen vaadanud blogidest, et siin on palju randmesoojendajaid. Küll on neil erinevaid nimetusi-  randmesoojendajad, kätised, käpad...
Minul on pulsvarmare, mida ma tegelikult nimetan pesuesemeteks. Eelmine kevad, kui eestis käisin, siis mõned päevad enne mind saabus ka eestisse mu Rootsis elav sõbranna, kes on seal käsitööõpetaja. Ta näitas, mida käsitöötunnis pidid õpilased kuduma. Need olid väiksed randmesoojendajad. Ta oli kudunud neid ka kingitusteks paar paari.
Tal oli komplekt musti pärlitega, kus pärlid kenasti mustriks sätitud ja veel ühed ja, siis oli üksik pärlitega hall. Seda nähes läksid mu silmad punni pähe ja toppisin selle endale kohe kätte ja ütlesin, et aitäh, see on nüüd minu oma! Mis siis, et ainult üks, mulle see nii väga meeldib ja minule see rohkem ehte eest. Ta tegi mulle  teise ka ja saatis selle kirjaümbrikus järgi, ise üle helistades ja küsides, et kas said pesueseme kätte?
Mulle meeldivadki just selliseid väiksed. Kannan neid nagu ehteid ja ka suvel.


Photobucket



Photobucket


PhotobucketPhotobucket


Ingen kommentarer: