torsdag 2. desember 2010

JEG LAGET JULEKULER!

Tahaks nüüd ilusti ja pikalt kirjutada sellise sissejuhatava osa oma järjekordsesse tegemisse. Pole eriti sõnaosav. Võib-olla eelsoojenduseks väike VIDEO , mis räägib minu eest. Jutt Norra disaineriduost, Arne&Carlos, kes klõbistavad vardaid ja andsid välja raamatu. Tundub, et terve Norra koob praegu julekulereid, sest pea igast Norra blogist on neid leida. Jõulukuulidesse on kootud vanad traditsioonilised mustrid. Raamatus on 55 mustrit, kõik kenasti ülestähendatud ja pildid juures. Puust ja punaseks tehtud.
Nüüd on minul ka see raamat. Vat, kui vähe on õnneks vaja: tore raamat, viis varrast ja lõngakera. Olen sukeldunud täiesti kuulide maailma...












Esimene fotusessioon õues läks nässu. Kujutasin, et pilt peaks olema selline talvine ja taustaks Norra kaunis maastik. Võtsin oma munakorvi ja sõitsin kõrgemale. Pildistamiseks oli ilm nii talvine, et mägesid polnud lumesajus näha, täna oli selline päikse-talvine...




2 kommentarer:

Cattinka sa...

You have already created so many Julekuler, and they all look sooooo nice.
KATRIN W.

Anonym sa...

Tere, sul on super-armas blogi ja nii vahvad kulerid. Olen enne ka piilunud su blogi, kui ma veel polnud omale seda Arne& Carlose raamatut ostnud :) Ma oleksin sulle äärmiselt tänulik, kui vastaksid mu ühele küsimusele ;) Ma olen nüüd paar tükki valmis meisterdanud, kuid põhja jääb tilluke auk, see loogiline, sest alustan 12 silmusega. Küsimus järgnev, kas sul jääb ka? või kasutad mingit muud moodust? Kui jääb, siis kas õmbled augu hljem kinni? Sul lihtsalt need nii imeilusad, võrreldes minu omadega. Kuna ma olen pedant, siis ajasin raamatust ka näpuga järge, kuid kahjuks see inglise keeles. Ehk jäi midagi märkamata. Tänud juba ette vastuse eest! Rahulikku Jõuluaega soovides! giska