tirsdag 22. desember 2015

Piparkoogid vol.1

  Lugu sellest kuidas ma esimest og viimast korda teen piparkooke!
   
 Tegelikult ei plaaninud üldse piparkooke teha, aga kuna kapi koristamise käigus leidsin kaks poolikut pakki tuhksuhkrut. Huvitav, miks mul kapis nii palju tuhksuhkrut? Keerasingi kokku kõigepealt glasuuri, et hiljem lähen ostan piparkoogitainast. Rallisin läbi mitu poodi ja sain peaagu viimase!

  Algus on paljutõotav

 

  Ja palun, siin on kaks esimest plaaditäit :D Nüüd võivad kõik kokakunsti harrastajad naerda!

  No ma ei tea, need ei tulnud plaadi küljest lahti ja tulemuseks on mul kausitäis jama! Kas keegi teaks öelda, mis sellega teha, äkki annaks midagi ilusat meisterdada?


  Tegelikult olen ma enne ka piparkoogitanud, aga ma ei mäleta, kas määrisin plaati millegiga või kasutasin küpsetuspaberit, välistatud pole variant, et sõin taigna niisama ära...

  Katse number kaks õnnestus. Panin küpsetuspaberi alla. Paber oli kodus täitsa olemas, järelikult olen kunagi midagi küpsetanud.


 Homme jätkan... glasuur ju kah!

Ingen kommentarer: