onsdag 2. desember 2015

Soe ja mõnus kampsun

  Soe ja mõnus kampsun sai valmis varasügisel, ajal kui niisama käia oli külm ja jopega palav. Lõnga ei ostnud, harutasin üles selle, sest see oli seisnud kapis täpselt aasta ja kordagi polnud kandnud... ei olnud nagu minu kampsun. Lõng paks ja varras jäme ning kudumine ei võtnud palju aega. 

Lõng: Basic Super Big Tweed ja Sandnes Silk Kid Mohair 60% kid mohair, 15% ull, 25% silke

  Juba paar aastat tagasi hakati Norras kuduma selliseid, (Ravely link)
Mammas hjemmestrikkede genser! "Skappelgenseren"

  Mäletan oma esimest isekootud kampsunit, oli samasugune, oh, pea nelikümmenad aastat tagasi. Koolis ma juba käisin ja ema juhendamisel see valmis sai. See oli ka parempidi koes, otsakootud varrukaga, õlajoon kuskil küünarnuki juures :D. Mingid känguru taskud olid ka, ühesõnaga keerulisem mudel! 

  Ja nüüd tuleb hunnik täpilisi pilte! Kampsuni pildistamiseks kõik valmis... Ja Eestis hakkas sadama esimest lund :D :D

  Pildistamiseks panin kampsuni tütrele selga, aga see on temale natuke suur, natuke. Tegelikult see ongi suur ja lohvakas kampsun, noh et külmema ilmaga saaks jope kampsuni alla panna, eksju :D





Vahepeal modell tegi Insta pilte ka






 Keda esimene lumi ei rõõmustaks?



Millega ma sügisel Eestis tegelesin saate piiluda siit blogist ! Minu eest hoolitseti täiega, et ma ei sureks igavuse kätte:D





3 kommentarer:

Ingi sa...

Üks suuremat sorti kampsun peab inimesel ikka olema! Fotod on maalilised nagu unelm!

Arella sa...

Mõnus kampsun ja imekaunid fotod!

Anneli T sa...

Siin on kõik nii ilus! Lummav!! ...kampsun on struktuuri ja lõikega, piiga, pildid, lumi...