mandag 27. desember 2010

JULEGAVER

ILUSAT JÕULUAEGA KÕiGILE!

Tegelikult mulle pakkida meeldib, kui aega on. Ja nüüd oli aega. Üksi kodus olles ma siis lõikasin, kleepisin, teipisin, ajasin pärleid traadi otsa. Ühesõnaga pakkidele sai kõik peale liimitud, mis kodus leidus, alates laiali harutatud küünla rosettidest lõpetades pähklite ja kaneelidega, mida rohkem, seda uhkem. Mulle alati tundub pakk rohkem paki moodi, kui ta on kandiline ja muidugi pakkida ka ju parem. Olen alles hoidnud väiksemaid pappkarpe, et saaks neid kandilisi pakke teha. Selle paberi, mis poest leidsin, olen ülimalt rahul ja sinnna juurde sobis takunöör kõige paremini. Pakid said pealt lõhnavad ja seest kolisevad, panin paki sisse muude asjade vahele pähkleid:D, mis kolisesid seal segadusse ajavalt.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer: